מרכז הלימוד של גדי גידיץ
קצת עלי
אני מכיר היטב את כל סוגי הטעויות שתלמידים עושים את כל הטריקים ,
המלכודות והניסיונות להכשיל ומלמד כיצד להימנע ממלכודות אלו
ואם כבר קרה ונעשו טעויות אני מלמד איך לאתר אותן במהירות ולתקנן.
השיטה מחולקת לשלבים:
ראשית אני מלמד את התיאוריה על בוריה ומלמד את תלמידיי את השפה המתמטית ומעביר את כל הידע
הרלוונטי תוך כדי חידוד עקרונות חשובים ולימוד כל שיטות הפעולה האפשריות .
שנית, זיהוי סוג התרגיל ומה בדיוק שואלים והתאמת שיטת עבודה – פעולה בסיסית שאחוז גבוה מהתלמידים לא מקפיד לעשותה
ואז מסתבכים , התלמיד נלחץ מתבלבל והזמן אוזל מה שמגביר את תחושת הלחץ , משם קשה מאד לייצר הצלחה.
בניית תרשים פעולות אפשריות כדי לנווט אל הפתרון הנכון והקצר ביותר.
איתור טעויות– בשני מישורים –
בקרה : שיטות לתפעול המחשבון לבדיקת טעויות ומניעה : לימוד יסודי של הטעויות הנפוצות כך שנדע להימנע מהן.
איך אני דואג לתלמידים שלי :
אני מקים קבוצת ווטסאפ לכל קבוצת לימוד כך התלמידים שלי זוכים ללווי אישי צמוד, על ידי מענה מהיר לכל שאלה.
אני אתכם גם אחרי שנגמר השיעור, זמין לענות על שאלות או אי הבנות במהלך התרגול,
בדרך כלל עד 24 שעות מרגע הפנייה ,העיקר שלא תיתקעו בזמן תרגול החומר בבית.
כמו כן תהיו מנויים לערוץ היו טיוב שלי , בו אני מעלה באופן קבוע סרטונים קצרים עם המון טיפים ושיטות לפתרון מגוון תרגילים מעניינים.
תוכלו להנות מספרי הדרכה מקצועיים עם פתרונות הבגרויות האחרונות בהתאם לשיטת הלימוד שלי
ומדריך לפתרון בעיות בגאומטריה בהנחה משמעותית לתלמידים שלי
וכן קורסים אונליין שם תצפו בפתרונות מלאים של בחינות הבגרות העדכניות ביותר והכל בהנחה משמעותית לתלמידים שלי.
שמי גדי , מהנדס חשמל ומערכות בקרה, מורה מקצועי במתמטיקה ופיזיקה, מגיש לבגרויות במקצועות אלה כבר 17 שנה בהם עזרתי לאלפי תלמידים להבין היטב את החומר במתמטיקה ופיזיקה ולהצטיין בבחינת הבגרות .
ההישגים שלי :
הוזמנתי על ידי מנהלת תיכון “חשמונאים” בבת ים ,מלכה, לתרגל וללמד 5 יחידות מתמטיקה
מאחר ומספר התלמידים הזכאים לבגרות ברמת 5 יח”ל מתמטיקה באותה שנה (2013) היה 4 בלבד .
לאחר שנה שתרגלתי את הבוגרים בשנת 2014 מעל 30 ! תלמידים היו זכאים לבגרות.
בקיץ 2012 פנתה אלי תלמידת 3 יח”ל מתמטיקה שרצתה להתחיל את שנת הלימודים הבאה ב 4 יח”ל לשם כך למדה איתי במהלך החופש הגדול כדי לגשת מוכנה למבחן מעבר , התלמידה הצליחה בבחינה , אף עברה את הרף כדי ללמוד ברמת 5 יח”ל
אך בחרה להמשיך לבגרות ב 4 יח”ל אותה סיימה בציון 99 סופי .
באופן דומה עשרות רבות של תלמידים שלימדתי והאמנתי בהם , שיפרו את רמת הלימוד במתמטיקה
וניגשו בהצלחה לבגרות של 4 יח”ל במקום 3 יח”ל ו\או 5 יח”ל במקום 4 יח”ל .
בשנת 2020, שנת הקורונה, הוזמנתי על ידי מנהלת מקיף א – “הגימנסיה הריאלית” , איריס, ללמד את שכבת י פיזיקה ,לאחר שצפתה בשיעור שלי בזום והתרשמה, במטרה להעלות את מספר הנרשמים למגמת פיזיקה בבית ספרה שהיה נמוך. במקביל גם שבצה אותי ללמד בשכבת י”ב 4 יח’ל מתמטיקה בשנה קשה זו שבה המוטיבציה של התלמידים הייתה נמוכה מאד כך שנפח הלימוד העיקרי היה בזום , ממוצע ציוני הבגרות הסופיים של אותה כיתה עמד על 93!!
עוד בשנת הקורונה פנה אלי בוגר יחידת דובדבן שנשר מלימודי המתמטיקה בתיכון (לא ידע אפילו חומר של 3 יח”ל) ורצה ללמוד תואר למדעי המחשב , לשם כך התבקש לעבור פסיכומטרי ומכינה קדם אקדמאית בציון של 80 ומעלה ,
בעזרת ספרי הלימוד שלי והשיעורים שעשינו יחד הוא קיבל בפסיכומטרי 705! וציון של 92 !!בבחינה הקדם האקדמאית והתקבל ללימודים . שמו בר, כיום הוא עובד בתעשיית ההי טק ואנחנו בקשר טוב גם כעת . ויש עוד …
רק תגיעו אלי אם רצון טוב להשקיע וגם אתם תוכלו להתעלות ולהצטיין